2014. február 24., hétfő

Utószó

Hi, Babes!:)
Nem írtam még ilyet, szóval pontosan nem tudom, miket szoktak egy utószóban leírni, ezért én inkább kicsit összegzem a blogot, és beszélek kicsit bővebben a továbbiakról.

Sokáig húztam, hogy megírjam, pedig már péntek estére, maximum szombat délutánra terveztem, de aztán valahogy nem találtam szavakat, nem tudtam, mit írhatnék, vagy csak nem akartam tudni.
Szerintem a közepébe csapva az egésznek beszélek kicsit a történetről. A kulissza titkokról, ha így tetszik.
A végét illetően több ötlet is megfordult a fejemben.
Amikor legelőször elgondolkodtam, hogy vajon mi legyen a vége, akkor azt terveztem, hogy a végén úgy kanyarítom a dolgokat, hogy Louis-val legyen együtt és, hogy ne legyen az se teljes happy end, persze ezért a tettéért valamennyien megutálták volna, főleg Eleanor. Aztán ezt az ötletet elvetettem.
A második lehetőség az volt, hogy elmegy egyetemre, elvégzi, s mindeközben együtt marad Liammel, és mindenkivel tökéletes lesz a kapcsolata, mert megtalálja az egyensúlyt a londoni és az amerikai élete között. Lényegében boldog befejezésnek tökéletes lett volna, de semmiképpen nem tartottam reálisnak. Valahogy annyira abszurdnak tűnt belegondolni, hogy semmi nem változik, ráadásul amúgy sem akartam boldog befejezést, ezért ezt az ötletet is inkább elfelejtettem.
Majd kitaláltam a harmadikat - a mostani befejezést. Azt gondolom, ez így megfelelő. Boldog a vége, mégsem jön össze Liammel. Tehát a célomat elértem.
Be kell vallanom, hogy imádtam írni ezt a történetet, de legfőképpen az utolsó részeket. Aztán az epilógusról nem is beszélek. Annak ellenére, hogy nem akartam megírni, mert azzal lezártam a történetet, mégis imádtam írni. Nem hazudok, ha azt mondom, hogy beleszerettem Matt karakterébe. Bár - ha jól emlékszem - sötét hajúnak írtam le, nekem végig Ashton Irwin képe ugrott be ahogy írtam, holott legelőször egy teljesen más srácot képzeltem el hozzá.
Amikor elkezdtem írni egyáltalán nem gondoltam volna, hogy ilyen történetet alakítok ki az egyetlen kis megírt prológusból. Általában spontán írok, szóval nincs kialakított képem arról, hogy mik fognak történni a részekben. Ritkán fordul elő, hogy van konkrét elképzelésem, mit akarok beleírni az elkövetkezendő fejezetekbe.
Végül, de nem utolsó sorban pedig szeretném megköszönni a feliratkozókat, a kommenteket, a pipákat, és a díjakat. Hihetetlenül hálás vagyok mindenért.

Pár szót ejtenék a továbbiakról, most kicsit részletesebben, mint az epilógus végén. Talán nem mondok újat azzal, hogy új történetet írok.
A történet - ami majd ide fog felkerülni - jelenleg íródik. De, mint említettem szeretném először teljesen befejezni, aztán publikálni. Annyit elárulhatok, hogy nem szokványos sztori, vagyis én még nem találkoztam ilyennel - ami persze nem azt jelenti, hogy nincs is ilyen, vagy senki más nem írt még ilyet. A főszereplője nem más lesz, mint az egyetlen Louis Tomlinson. A történetről talán annyit elárulhatok, hogy nem lesz benne semmilyen One Direction. A fiúk szerepelni fognak és barátok is lesznek, de csak átlagos emberekként. Remélem ennek ellenére azt is olvasni fogjátok.
Emellett pedig szintén folyamatban van egy másik történet írása. Amely egy 5SOS fanfiction lesz, Ashton főszereplésével. Jelenleg még csak az első fejezet van meg, szóval még az is várat magára, de valószínűleg azt előbb közzéteszem majd. Annak egy új blogot szánok, hiszen ide szeretnék csak One Direction fanfiction-ket felrakni. Amint az új blogom megnyitja a kapuit ide kiírom.

Nos, úgy gondolom, mást nem szerettem volna mondani. Köszönöm, hogy velem voltatok, és reménykedem, hogy lesztek is, hiszen még sokáig szeretném boldogítani a blogger világát a történeteimmel.:)

A lehető leghamarabb jelentkezem. xx



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése