2014. február 14., péntek

II. Díj

Hi, Girls!
Kaptam egy újabb díjat Molly-tól, amiért nagyon hálás vagyok. El sem hiszitek, hogy milyen boldoggá tud tenni.:)

Köszönöm szépen Molly-nak! ♥

Szabályok:
1. Köszönd meg a díjat, akitől kaptad. 
2. 11 dolog magamról.
3. Válaszolj 11 kérdésre.
4. Tegyél fel 11 kérdést.
5. Küldd el 11 embernek.

11 dolog magamról:
1. Szeretek enni. (:D)
2. A barátaim igazán fogyatékosak, de imádom őket, egytől egyig.
3. A körömlakkom rózsaillatú (ne kérdezzétek, fogalmam sincs, hogy lehetséges ez).
4. Éppen Bubblegum Bitch-et hallgatok. 
6. Eléggé önbizalom hiányos ember vagyok.
7. Kávé függő vagyok.
8. Novemberben levágattam a hosszú hajamat hasonlóra, mint amilyen Miley-nak van.
9. Nem szeretem azokat az embereket, akik elítélik a melegeket.
10. Múlt péntek óta folyamatosan az új 5SOS számot hallgatom.
11. Végül pedig, utálok magamról írni, mert nem vagyok érdekes ember.

11 válasz a kérdésekre:
1. Mit szeretsz az írásban?
Hogy megnyugtat, kikapcsol, egy másik világba repít... mindent. 

2. Mit éreztél, amikor megkaptad az első kommentedet?
Őszintén? Teljesen fel voltam dobódva, és percekig sikítoztam. Nagyon jól esett, hiszen az elején nem hittem volna, hogy bárkit is érdekelni fog majd a történetem.

3. Mi az abszolút elfogadhatatlan számodra?
Az ítélkezés, kétszínűsködés és a gerinctelenség. 

4. Mit nézel meg először a blogon: a történet tartalmát vagy a szereplőket?
A történet tartalmát, illetve a prológust.

5. Befolyásol egy-egy történet olvasásakor a blog külseje?
Nem igazán. Ha tetszik egy történet, akkor nem foglalkozom a külsejével. Az olyan lenne, mintha a barátaimat is a külsőjük alapján válogatnám...:')

6. Hogy találtad ki az általad írt blog/blogok alaptörténetét?
Ez jó kérdés, ugyanis fogalmam sincs. Csak leültem, írtam, és jött az egész magától.

7. Mi alapján keresel női karaktereket? 
Ez függ magától a történettől is. Mivel jelen esetben a főszereplő lány, Destiny Eleanor testvére volt, ezért olyan lányt kellett keresnem, aki hasonlít El-re. De általában azt is fontolóra veszem, hogy az adott lány illene-e az adott főszereplő mellé, vagy egyáltalán a lányra illene-e az a személyiség, amit gondolok. 

8. Milyen fanficeket szoktál olvasni leginkább?
Általában 1D-s történeteket, de most lementettem könyvjelzőnek pár The Vamps-eset is, csak még nem volt időm nekiállni olvasni.

9. Hova szeretnél eljutni a közel/távol jövőben?
A közeljövőben Londonba, és ha minden jól megy, és nem akasztom ki mamiékat addig, akkor májusban megyek. A távol jövőben pedig szeretnék eljutni Amerikába. Itt külön nem emelnék ki semmit, hiszen ha tehetném az egészet körbejárnám. Ahogy Ausztráliát is.

10. Mit szeretsz az országodban leginkább?
Igazából egy igazán kicsi városban élek, és ezen kívül csak Budapesten, Pécsen, Sopronban és Szombathelyen voltam, de Budapesten kívül csak osztálykirándulás lévén, így nem igazán tudnék nyilatkozni. Keszthelyt viszont utálom, nem történik semmi, az itteni emberek - főleg a korombeliek - borzalmasak, semmi lehetőség arra, hogy egy nyári napon összegyűlj valahol a barátaiddal. De ha mégis ki kéne emelnem valamit, akkor az a Balaton lenne. Az itt az egyetlen jó dolog.

11. Mik azok a problémák - az országodon belül -, amit szívesen megváltoztatnál? 
A társadalom. 

11 kérdés:
1. Szüleid tudják, hogy blogolsz? Ha igen, mit szólnak hozzá?
2. Kedvenc országod?
3. Barátaid tudnak róla, hogy történetet írsz? Ha igen, támogatnak benne, olvassák?
4. Mik a terveid a jövőre nézve? 
5. Szeretnél komolyabban is foglalkozni az írással, vagy ez csak hobbi?
6. Mit néztél utoljára? Mi a véleményed róla?
7. Kik azok a bloggerinák, akiknek szívesen olvasod az írásait?
8. Hogy jött az ötlet, hogy megírd ezt a blogot?
9. Milyen témájú könyveket/blogokat olvasol?
10. Milyen stílusú zenét részesítesz előnybe? 
11. Mi az amitől ideges leszel?

Akiknek küldöm:



1 megjegyzés: