2014. február 11., kedd

I. Díj

Hi, Girls!:)
Nem, nem résszel érkeztem, az még várat magára, mert éppen betegeskedem. Ahogy a címből is kiderült megkaptam életem első díját Dóry-tól, amiért nagyon hálás vagyok. Hihetetlenül jól esik, de tényleg.:')


11 dolog magamról:
1. Meglepődtem, amikor megkaptam a díjat.
2. Bele vagyok szerelmesedve Travisbe a Gyönyörű, illetve a Veszedelmes Sorscsapásból. 
3. Van egy öcsém, aki 6 évvel fiatalabb nálam.
4. Directioner és Lovatic vagyok.
5. Demi Lovato a példaképem.
6. Hála drága barátnőmnek - igen Zsófi, rád gondolok, ha olvasod - teljesen odáig vagyok a Bring Me The Horizon együttesért is.
7. Éppen James Arthur albumát hallgatom.
8. Nem szeretem a sötétet.
9. Szép lassan sikerül az egész szobámat Brit zászlós dolgokkal gazdagítanom.
10. Azt hiszem valamikor május felé lesz két éve, hogy directioner vagyok.
11. PLL, Ravenswood, Carrie Diaries, AHS és Glee fan vagyok.:D

11 válasz:
1. Mit jelent számodra az írás?
Kikapcsolódást. Amikor írok kiszakadok a számomra cseppet sem kellemes valóságból, és olyan életet "élhetek" amilyet szeretnék. Ilyenkor megpróbálom kiadni az érzéseimet. Az írás mindig megnyugtat. Nagyon szeretek írni, habár tisztában vagyok vele, hogy nem vagyok profi, és van még mit tanulnom.

2. Miért épp ezt a történetet írod, vagyis mit jelent neked ez a történet?
Nos, - ahogy az előbb is említettem már - egy-egy történet mindig megajándékoz egy új élettel is. Amikor ez elején nekiálltam nem tudtam, hogy mit akarok kihozni belőle, fogalmam sem volt, mi lesz a közepén, mi lesz a végén, csak spontán írtam. Igazából Destiny-ben kicsit magamat látom, így soha nem okozott különösebb gondot ez a történet, egyszer sem érzetem azt, hogy abba akarom hagyni. Egyszerűen csak szeretem írni, és szomorú vagyok, hogy lassan vége lesz.

3. Mi alapján válogattad a szereplőidet?
Ugyebár az öt srác teljesen adott volt, ahogy Eleanor is. Destiny karaktere először más volt, aztán az egyik kedvenc sorozatomban megpillantottam Katie Findlayt, aki akár Eleanor eltitkolt ikertestvére is lehetne, ezért kérdéses se volt, hogy karakter csere lesz. A többiekhez nincs kialakított sztárképem, őket inkább tudnom hasonlítani a barátaimhoz. 

4. Miért pont a két főszereplőd lett a főszereplőd? 
Igazából csak úgy jött. Nem tudnék pontos indokot mondani. Szerettem volna írni egy Liam-es blogot, Destiny karaktere meg beugrott. Aztán meg is lett a két főszereplő.

5. Mely műfajú és témájú történeteket kedveled és szereted leginkább?
Kimondottan kedvelt műfajom nincs. Mindent elolvasok, ha tetszik. Előnyben részesítem a kicsit szomorúbb történeteket, amelyben vagy nincs, vagy nem teljesen boldog befejezés. Persze elolvasom azt is, amelyiknek boldog a vége, de azt annyira nem tartom életszerűnek. 

6. Boldog véget tervezel-e a történetednek, avagy sem?
Nem. A történet írása során több opció is felmerült, de az összeset elvetettem, és amellett döntöttem, hogy nem lesz boldog befejezés. 

7. Van(nak)-e inspirációid a történeteidhez? Ha igen mi(k)?
Ez változó. Van amikor egy zene ad ihletet, de megesik, hogy egy átélt élményt írok le, persze a szereplőim életéhez igazítva. Ezek mellett sokszor előfordul, hogy we♥it-ezés közben támad egy ötletem, vagy szimplán csak csendben bámulok magam elé, és tök lényegtelen dolgokon gondolkozva beugrik valami.

8. Melyik karakter lennél szívesebben a szereplőid közül? 
Destiny. 

9. Írtál-e már olyan történetet, amelyben te magad vagy a főszereplő? Ha nem, akkor írnál?
Még nem írtam, és az elkövetkezendőkben valószínűleg nem is fogok. Túl unalmasnak találom magam ahhoz, hogy magamról írjak. 

10. Gondolkoztál már azon, hogy a későbbiekben is foglalkozz az írással? 
Megfordult már a fejemben. Ám tisztában vagyok azzal, hogy nagyon sokat kell még ahhoz fejlődnöm, hiszen még igencsak kezdő vagyok.

11. Egy 10 skálán, mennyire számítanak/fontosak az olvasók véleménye? 
Szerintem 10. Igazából világ életemben olyan ember voltam, aki sokat adott/ad mások véleményére, így természetesen fontosnak tartom az olvasóim véleményét.

11 kérdés:
1. Hogyan jött az ötlet a blogoláshoz? 
2. Mi alapján kezdesz el olvasni egy történetet?
3. Honnan szoktál inspirációt meríteni?
4. Szeretnél komolyabban is foglalkozni majd az írással?
5. Mikor kezdtél blogolni?
6. Hogyan vezeted le a feszültséget?
7. Mi alapján válogatod a szereplőidet?
8. Mi az, amire mindig is vágytál/vágysz?
9. Ha egy napra sztár lehetnél, kinek a bőrébe bújnál? Miért?
10. Szoktál az életedből kiragadni részleteket és beleszőni a történetedbe?
11. Melyik a legkevésbé kedvelt tantárgyad?

Nekik küldeném:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése