2013. szeptember 14., szombat

13. fejezet - Három hónappal később

Hiii!:) 
Tudom, vasárnapra ígértem ezek után a részeket, de úgy vélem, hogy a szombatok alkalmasabbak lennének, mert én tipikusan olyan ember vagyok, aki utolsó pillanatra hagy mindent. Szóval inkább ne akarjátok megtudni a kapkodós vasárnapjaim átlagos menetét. Már a hajamat tépem estére.
Btw köszönöm a négy pipát, legalább ennyit minden résznél szívesen látok, de akár többet is. :3 
A fejezet... be kell valljam, ez nem igazán tartozik a kedvenceim közé, sőt egyáltalán nem vagyok vele megelégedve, és a harmadszori átírás után is utálom, de ebből nem tudtam többet kihozni. Remélem azért nektek egy kicsit is tetszeni fog és legalább ugyanannyi pipát kapok, mint az előzőhöz.
Jó olvasást! xx



I know you have a girlfriend
A szám gyorsabban dolgozott, mint az eszem, és már éppen válaszolni akartam, amikor a többiek nevetve megjelentek mellettünk. Igen, ennek így kell lennie. Nem lehetek Zaynnel, most már biztos, hiszen különben nem szállingóztak volna ide a többiek, és kimondtam volna amit gondoltam. Egyetlen mondat csupán, de talán fenekestül felforgathatta volna az életemet, én nem csak az enyémet. Hiszek a sorsban, és oka van, hogy ez történt. Nincs helyem Zayn mellett, azt a helyet a barátnője tölti be.
- Miújság fiatalok? - nézett ránk felvont szemöldökkel Louis, viszont válaszolni nem tudtam, mert Zayn elengedett.
Hirtelen mozdulat, lassú reflexek. Tökéletes párosítás ahhoz, hogy a mély vízben végezd, aztán fuldokolva kapálózz a felszínre. Szúrós szemekkel néztem a fiúra, aki csak a vállát rándította, aztán elindult a part felé. Egy lemondó sóhajjal festettem művigyort a képemre és fordultam a többiek felé, akiket annyira nem kötött le az előbbi jelenet, csak Harry méregetett furcsán. Nemlegesen megráztam a fejem, miszerint nem fontos, majd odaúsztam hozzá. Bár az úszással igencsak hadilábon állok, így inkább hasonlíthattam egy partra vetett bálnához, mint egy úszó lányhoz. Mindegy is...


Egészen hazáig hallgattam a többiek szitok áradatát, amit rám zúdítottak, és közölték, hogy én soha többet nem tervezhetek programot. Hát nem igazán tetszett nekik a bő másfél órás séta hazafelé. A sötétben, valamikor késő este. Hazaérve az első dolgom egy alapos zuhanyzással egybekötött hajmosás volt, aztán kezdhettem készülődni, hiszen Hanna mindenképpen bulizni akart. Pechemre ötletét a fiúk is bőszen támogatták, így nem sok választásom maradt. A szekrényem mélyéről előkerítettem az összegyűrt, régen használt ruháimat, aztán állhattam neki vasalni, ha nem akartam gyűrött ruhákba bulizni. Nem vittem túlzásba a készülődést. A kivasalt ruhámat magamra kapva fésültem át a hajamat, és hagytam, hogy a vállamra omoljon, majd kedvenc, vattacukor illatú parfümömből magamra fújva baktattam le a lépcsőn. A konyha ajtó előtt megállva hallottam, hogy anyu éppen valakihez beszél, majd nem sokkal később hang alapján rájöttem, hogy az a valaki nem más, mint Harry.
- Csak arra kérlek, hogy ne bántsd meg. Bár az utóbbi években nem volt jó a kapcsolatunk hallottam az esti sírásokat, a Hannával való beszélgetéseit. Tudom, mit érzett.
- Én pedig látom, hogy néz Zaynre. A közelébe se érhetek, hiába pedálozok. Nem merem bevallani neki, hogy mennyire beleszerettem, mert félek a lehetséges választól. Félek, hogy ő fele annyira se érez így, ahogy én - Harry hangjában csalódottságot véltem felfedezni, aminek én vagyok az oka. Miattam szomorú. - Nem tudom mit kéne tennem, hogy az enyém legyen. Minden pillanatban attól rettegek, hogy újra Zayn karjaiban fog kikötni, és semmit nem tehetek majd.
Anya már nem tudott válaszolni, mert betopogtam a konyhába. A magassarkúnak és a járólapnak hála elég rendesen hallhatóan. Mindketten rám kapták a tekintetüket.
- Lemaradtam valamiről? - kérdeztem, mintha az előbb hallott beszélgetésből semmit nem tudnék.
- Nem, csak anyukáddal beszéltem, hogy mennyire szép ez a város - eresztett el egy műmosolyt, anyu pedig vadul bólogatott, hitelesítve Harry mondandóját.
Egy hasonló mosollyal bólintottam, jelezve, hogy felfogtam. Profin ködösítenek. Nem tudtam, hogy szóljak, hogy a lényeget hallottam, vagy esetleg csináljak úgy, mintha semmiről nem tudnék. Aztán inkább az utóbbi mellett döntöttem, és egy csésze kávéval együtt a ház előtti verandához indultam. Egyik kezemben az éppen meggyújtott szállal, másikban pedig a telefonnal ültem, miközben az itthoni társaságot értesítettem, hogy összefuthatnánk. Bár nem olyan szoros a barátságom velük, mint például Hannával, mégis hiányoznak és szeretem őket, így nem kérdés, hogy szólok nekik, ha már itthon vagyunk.


Már mindenki elég rendesen kiütötte magát, miután túlestünk a többiek bemutatásán. Egyedül talán Liam volt, aki józan volt, és még bennem se volt annyi pia, hogy ne tudtam volna magamról, bár még csak hajnali egy van, szóval ez még változhat. És mivel drága haverom, Márk éppen most hozott nekem egy pohár whiskeyt, ezért ez még fog is változni. A pohárka tartalmának elfogyasztása után Márk berángatott a táncoló emberek közé, majd derekamra rakott kézzel húzott közelebb magához. Bármennyire is próbáltam tisztán gondolkozni, az már nem ment. Annyi italt már bőven legurítottam, hogy az agyam kikapcsoljon és ösztönösen cselekedjek. Ami az én esetemben nem jelent jót. Főleg, hogy Harry is jelen van. Sőt Zayn is. Mondjuk Márk nem olyan srác, aki egy esténél tovább menne, pontosabban még nem találta meg azt a lányt, akivel tovább tartana neki, és biztos vagyok benne, hogy ez a lány nem én leszek, már csak azért se, mert számomra ő tipikusan olyan fiú, akivel nem tudnám elképzelni magam. Így bátran hagyatkoztam arra, hogy minden úgy történik, ahogy kell, és reménykedtem, hogy valamelyik, kevésbé kótyagos barátomnak, vagy esetleg a kissé spicces Hannának lesz annyi esze, hogy leállít, mielőtt messzire mennék, hiszen a józan gondolkodás most nem megy. Nagyon nem. A zene üvöltött, a fények össze-vissza villogtak, az emberek pedig ide-oda lökdösődtek. Hiányzott ez, még akkor is, ha csak pár hét telt el, mióta utoljára itt jártam.
- Ejha, Rony. Minden tisztelem annak a fiúnak, aki ilyen szépen megjelölt - vigyorgott részegen az előttem álló fiú, mire felnevettem. - Bár a másik oldala még igencsak üres, ha gondolod tehetünk róla, hogy oda is kerüljön egy ilyen szép kis foltocska.
- Ezt a feladatot sokkal inkább arra bíznám, aki az előző foltot ejtette - hárítottam el ajánlatát vigyorogva.
Pedig ez a ruha igazán izgatónak tűnik. Jobb szeretném, ha a földön végezné. A szobámban - minden egyes mondatnál egy kicsit közelebb hajolt.
- Ha ez megnyugtat, a földön fogja végezni - kacsintottam, mire a szemei felcsillantak, majd folytattam. - Csak nem te általad, és nem is a te szobádban - kacsintottam ismét, majd kibújtam öleléséből.
Hátrafordulva Harrybe ütköztem, akin látszott, hogy már alig tud magáról. Bambán mosolyogva bámult, miközben karjait körém fonta és csókot nyomott ajkaimra. Készségesen csókoltam vissza a részeg fiút, aki kezeivel ruhám cipzárjával játszott. Egy kicsit lejjebb húzta, majd vissza. Ezt ismételgette addig, amíg nevetve rá nem csaptam a kezére és kivezettem a tömegből. Ahogy láttam Márk gyorsan talált magának új kiszemeltet, akit megdönthet, majd másnap már még a nevét se fogja tudni. Ha egyáltalán most tudja. Hanna és Niall egymással táncoltak. Igen aranyos látványt nyújtottak, ahogy Hanna már kicsit sem szomjasan táncol Niall karjai között, míg a srác megilletődve figyeli a lányt. Tekintetemet arrébb vezetve megláttam Liamet, akit pár lány vett körül. Payne csak mosolyogva figyelte a pár szőke fruskát, akik tették neki az agyukat a kivágott miniruhájukban, tíz kiló vakolattal az arcukon. Aztán megunták, hogy a fiú nem igazán érdeklődik irántuk és odébb álltak keresni egy újabb szerencsétlen srácot. Zayn és Louis valami tánc féleségnek mondhatót műveltek a tömegben. Úgy látszik a fiúk igencsak kapósak ma, hiszen Harryt vagy öten próbálták elrángatni mellőlem, de ő erősen szorította a kezemet, miközben próbálta finoman ellökdösni a nyomulós lányokat. Hanna már nem finomkodott, amikor egy lány szó szerint elrántotta mellőle Niallt. Egy kicsit sem gyenge lökéssel figyelmeztette, hogy nem jár jó helyen, mire a barna hajú lány észbe kapott és tovább állt. Niall hálája jeléül egy apró csókot nyomott barátnőm szájára, mire annak arcán egy ezer wattos mosoly ült ki. Időközben sikerült kiverekednünk magunkat a tömegből, de Liamre még így is rálátást nyertem. Éppen festett vörös, fenéket, inkább piros barátnőmmel táncolt, de visszafogottsága miatt a lány hamar megunta és inkább egy számomra nagyon ismerős sráccal kavart az este folyamán.

**

Pontosan három hónap telt el azóta az este óta, hogy a srácokkal a szülővárosomban buliztunk. Eddigi életem, talán legjobb hetét töltöttem Keszthelyen, bár ez inkább az öt fiúnak volt köszönhető. A város utcáit járva, az éppen arra sétálók, vagy lakók már a pokolba kívántak minket, legtöbbször ezt ki is mondták. Nos, igen. Lehet, hogy néhány öreg néni, bácsi, esetenként házaspár nem díjazza azt, hogy hajnali négy felé hét fiatal ordítozik össze-vissza. Mázlinkra az itt eltöltött egy hét alatt végig 35 és 40 fok között, esetleg afelett ingadozott a hőmérséklet, úgyhogy a strandon loptuk a napot, ezzel kikészítve az ott dolgozókat, vagy éppen pihenni vágyókat. Jó, hát kicsit zajos társaságot alkottunk. Viszont egy szavuk sem lehet, mert örömmel vettük használatba, akár órákra a vízibiciklit, vagy éltünk a strand adta lehetőségekkel, és a fél étel mennyiséget megettük. Túl gyorsan elrepült az idő, és kénytelenek voltunk vissza utazni, mert gőzerővel ráhajtottam a megjelenő albumomra, amin tegnap elvégeztük az utolsó simításokat, és eladásra készen állnak. Kaptam az emberektől hideget-meleget. Hozzátenném, hogy leginkább a directionereknek lettem a közutálat tárgya, ugyanis egy újabb bandatag lett foglalt miattam, így biztos, hogy ők nem fogják venni a cd-imet. Ennyi baj legyen... Oh, igen. El is felejtettem. A nyár végén Harry úgy gondolta, hogy ideje lenne, ha elmondaná az érzéseit, én pedig készségesen tettem úgy, mintha nem tudtam volna róla hónapok óta. Szavai hihetetlenül jól estek, és valamit megmozgattak bennem. Nem, még mindig nem sikerült száz százalékosan kivernem a fejemből Zaynt, bár így kicsit könnyebb, hogy nyár vége óta nem láttam, hiszen csak a nyár végéig voltunk lakótársak, utána mindenki ment a maga útjára. Én szinte bezárkóztam a stúdióba, ahogy ők is. Hanna mindenhová elkísért, és elmondhatom, hogy a barátságunk erősebb, mint valaha. Az ominózus buli után végre összejöttek Niallel és barátnőmet, mintha kicserélték volna. A felhők felett jár, és nem lát a rózsaszín ködtől. Nyoma sincs a pasizós, éretlen Hannának, helyette kaptunk egy őrülten szerelmes, sokkal érettebben viselkedő lányt, bár a bolondsága megmaradt, sőt rosszabb lett, de bizonyos helyzetekben már éretten viselkedik, és nem veszi félvállról a dolgokat. Niall meg, hát ő meg csak Niall. Az a tipikus rózsaszín köd őt is teljesen elvakítja és a tenyerén hordozza barátnőmet, és a nap minden percében vele lenne, elmondaná neki, hogy mennyire szereti, és ha lehetősége van rá, akkor meg is teszi. Azonban Liam és szintén szöszi barátnőm, Caroline kapcsolata igencsak meglepett mindenkit. Tudtuk, hogy Car találkozgat valakivel, ahogy azzal is tisztában voltunk, hogy Liam is, de legmerészebb álmainkban sem gondoltuk volna, hogy egymással. Nem is értettük, hogy történt, vagy egyáltalán mikor, de Car örömmel világosított fel minket, hogy Liammel az első találkozásukkor megtalálták a közös hangot és néha össze is futottak, de akkor még egyikük se számított rá, hogy ők valaha is egy pár fognak alkotni. És tessék, a sors furcsa fintora. Bár én kimondottan örülök nekik. Liamnek jobb barátnőt keveset tudnék, ahogy Carnek se tudnék nála jobbat barátot. Carolnak viszont igencsak nehéz volt a nyilvános kapcsolatuk kezdete, hiszen tipikusan olyan lány, aki minden bántást és sérelmet magára vesz, így meggyűlt a baja a rajongókkal, de Liamnek, és talán egy kicsit nekünk is hála túljutott ezen. Pontosabban beletörődött, hogy bármit tesz, mindig lesznek olyan rajongók, akik bántani fogják, csupán azért, mert féltékenyek. Hannát nem érdeklik ezek a dolgok, ezért az ő kapcsolatuk teljesen zökkenőmentes. Ha jól tudom eddig egyszer volt kisebb nézeteltérés közöttük. Összevesztek, hogy milyen pizzát rendeljenek. Amikor Hanna dühöngve elmesélte igazából nem tudtam, hogy sírjak vagy nevessek a hülyeségükön, de aztán az egész két percig tartott, mert Niall beadta a derekát és végül Hanna választott. Louis egyszerűen csak lepapucsozta, mire hozzávágtam a cipőmet. Egyetlen szerencséje az volt, hogy nem tudok célozni, így a felé dobott cipő mellette landolt, persze ő ezen is felháborodott. Oh, Louis... vele volt egy kisebb vitám, pontosabban csak egy hangosabb szóváltásom, miszerint csak kihasználom Harryt, de aztán megbékélt és azóta szent a béke közöttünk. Eleanor rendszeres látogató lett a nyár folyamán, így nem volt kérdés, hogy utána is összejárunk. Ez alatt a három hónap alatt nem egyszer fordult elő, hogy igazi csajos napot tartottunk. Hanna, El, Perrie, Car, Abigail és én. Kibeszéltük a pasikat, beültünk fodrászhoz, elmentünk vásárolni, és korunkhoz nem méltóan ökörködtünk a próbafülkében, hülyébbnél hülyébb szetteket magunkra kapva. Bármennyire is furcsa Perrievel is sikerült megtalálnom a közös hangot, és a féltékenységet elvetve magamban a barátommá avanzsált. Harryt talán direkt hagytam a végére. Nem merném azt mondani, hogy teljesen belezúgtam, mert az nem feltétlenül lenne igaz, de az biztos, hogy elérte, hogy beleszeressek. Talán azzal, hogy bebizonyította, egyáltalán nem olyan, ahogy az újságok beállítják, talán a szerelmi vallomásával, ami miatt sírva fakadtam, vagy a kisfiús mosolyával, a gödröcskéivel, kusza hajával. Az egész lényével. Nem vitt el étterembe, nem vitt el puccos, csicsás, drága randikra. Felesleges is lett volna. Ezek nélkül is tökéletesen éreztem magam vele. Egy jó film mellett, popcornnal, hűvösebb estéken egy pléddel, az ágyban, összebújva. Az összes lehetséges randi ötletet felülmúlta számomra. Miután hivatalosan is a barátnője lettem megkért, hogy őszintén mondjam el, hogy mit érzek. Meg se próbáltam kertelni, vagy hazudni, elmondtam az igazat. Teljesen őszintén megnyíltam előtte, és ezek után is úgy gondolta, hogy nálam jobbat nem találna. Ebben nem vagyok teljesen biztos, ugyanis minden második szembejövő lány jobb lenne nálam. De, amikor ezt neki elmondtam biztosított róla, hogy őt hidegen hagyják más lányok, csak én érdeklem. Bókjait általában nem igazán tudom lereagálni, ezért az átlag reakció egy bamba mosoly és enyhe pír. Kérdéses se volt, hogy a kapcsolatunkat nyíltan és részemről büszkén vállaljuk, ezért lettem a rajongóik szemében közutálat tárgya. Naponta kapom a fenyegető, utálkozó leveleket, de rendszerint csak mosolygok egy jót, és tovább pörgetek. A legtöbb lány pár napra tippelt, sőt idézem „Ezt a kurvát sem fogja tovább megtartani, mint Taylort. Harry észre sem veszi, hogy csak a pénzére megy, és így akar hírnevet szerezni. Csak megfekteti és kidobja, nem adok nekik egy hétnél sem többet.”. Már a fejemet fogtam, amikor ezt olvastam. Annyira örülnék, ha pár rajongó néha gondolkodna. Zaynnel viszont talán másfél-két hónapja nem is beszéltem, és nem is nagyon találkoztam. A napok felvettek egy monoton ritmust, és képtelen voltam kiszakadni belőle. Felkeltem, stúdióztam, Harryvel, vagy Hannával voltam, aztán lefeküdtem. Az utóbbi hétben viszont senkivel nem találkoztam, és senkivel nem beszéltem. Szinte már a stúdióban laktam, de az eredményt hallva teljesen megérte minden egyes bent töltött perc. Jelenleg nyúzottan, fáradtan, de mégis boldogan fekszek hanyatt az ágyon és a plafont vizsgálom, mintha bármi érdekes lenne rajta. A fehér plafon, mintha egyfajta kivetítőként szolgálna, sorba ugrálnak be az emlékek. Legyenek azok a tegnapi nap emlékei, esetleg egy tíz évvel ezelőtti emlék. A legrégebbitől sorban lejátszom magam előtt az összes jó emléket, és rá kell jönnöm, mennyire jó életem van. Egy családdal, barátokkal, és egy hihetetlen fiúval az oldalamon. Apropó család. Apu becsajozott. Diana egy imádni való nő, és azonnal a szívembe zártam. Számomra ő olyan, mintha a második anyám lenne. Persze, valamilyen értelemben az is, és csak remélni tudom, hogy drága apukám nem szúrja el. Ez a kapcsolat mindenkire jó hatással van. Apu kicsattan a boldogságtól, én kaptam egy „anyukát”, mivel az igazi távol van, Diana pedig a legkedvesebb nő, akit valaha is ismertem.
A fiúk szörnyen hiányoznak a mindennapjaimból, hiszen eddig mindennap találkoztunk. Jó, egyházban éltünk, elkerülhetetlen lett volna, de így már nem látom őket mindennap, sőt isten tudja, mikor láttam őket utoljára. Harry az, aki folyamatosan jelen van az életemben, és Hanna miatt valamilyen szinten Niall is. Utam most is Harryhez vezetett, hiszen ma pihenő napjuk van, így Hanna is barátjával tölti a napot, ahogy Car is. Azt nem is említettem, hogy barátnőmre felfigyelt, egy igencsak híres modellügynökség, hála annak, hogy Niallel való kapcsolata miatt napi szinten fellelhető volt újságokban és netes pletykaoldalakon. Emiatt a rajongók persze támadták is rendesen, hogy csak azért van Niallel, persze ez nem igaz, így nem is érdekli Hannát. Szóval mindenkinek zajlik az élete. Egy taxit fogva gyorsan barátom házához értem.
- Hali, Édesem - köszöntött Harry jól megszokott becenevemen, majd megcsókolt és beljebb invitált.
Készségesen lépkedtem a fiú után, aki a nappali ajtóhoz érve megtorpant. Kérdőn néztem rá, hogy mi lehet a probléma, de egy halvány mosollyal világosított fel, hogy semmi probléma nincs.
- Megbeszéltük a fiúkkal, hogy ma összejövünk egy kicsit. Hiszen az utóbbi időkben kőkemény meló volt, utána pedig nem találkoztunk. Mindenki vagy csajozott, vagy a saját baráti társaságával volt - húzta a száját Harry.

Őszintén szólva kicsit féltem ettől. Na, nem a fiúktól, csak Zayntől. Pontosabban nem is magától, Zayntől, hanem az érzésektől, amiket iránta éreztem, vagy érzek. Mióta nem láttam úgy gondolom, hogy halványulnak iránta az érzéseim, viszont a Harryhez fűződök nem erősödnek, stagnálnak. Pedig annyira szeretném, ha őszintén beletudnék szeretni, ebbe a csodálatos fiúba.

Tizennegyedik rész: 2013. 09. 21.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése