2014. július 10., csütörtök

Érinthetetlen - I. Díj

Nem, még nem résszel jelentkezem, hanem egy díjjal, amelyet Blaze-nek köszönhetek!
A címet, azért így írtam, hiszen ennek a történetnek ez az első díja, azonban a blognak ez már - ha jól számoltam - a hatodik. Elképzelhetetlenül hálás vagyok! xx



Szabályok:

Rakd ki, kitől kaptad a díjat!
Írj 11 dolgot magadról!
Válaszolj 11 kérdésre!
Írj 11 kérdést!
Küldd tovább 11 embernek!

11 dolog rólam:

1. Teljesen beleszerettem a Trónok harca című sorozatba.
2. Ma volt az első napom a munkahelyemen. 
3. Kontaktlencsét szeretnék.
4. Hirtelen haragú vagyok.
5. Sokkal jobban érzem magam, ha nem vagyok kisminkelve, ha van rajtam smink, akkor a szokásosnál is jobban feszengek.
6. Fogyni szeretnék, de túl lusta vagyok tenni ennek az érdekében.
7. Nagyon könnyen változik a hangulatom.
8. Hihetetlenül rá tudok görcsölni a dolgokra.
9. Eléggé paranoiás vagyok.
10. Utálom a szemüvegemet, pontosabban azt utálom, hogy szemüveges vagyok.
11. Az utolsó ponton mindig sokat gondolkodok, mert az ötödik után már semmi nem jut eszembe.

Válasz a 11 kérdésre:

1. Van olyan ember a sztárvilágból, akire felnézel? Ha igen, miért?
Demi-re nagyon felnézek. Többek között azért, mert eszméletlenül erős lány. 
2. Nagy családot szeretnél, vagy inkább kisebbet? 
Minél kisebb, annál jobb...
3. Általában társaságban, vagy egyedül szeretsz lenni?
Megfelelő társaságban. De szeretek egyedül is lenni.
4. Honnan jött az ötlet a bloggeres nevedről?
Hát... igazából nem tudom. Csupán csak próbáltam olyan neveket keresni, amelyek valamennyire jellemeznek, vagy közelebb állnak hozzám.
5. Ha nem te írnád a blogodat, olvasnád?
Fogalmam sincs. Ez valószínűleg soha nem fog kiderülni.
6. Az írás számodra hobbi, vagy komolyabban is szeretnél vele foglalkozni?
Szeretnék komolyabban, de ez még eléggé a jövő zenéje.
7. Könnyen megnyílsz az emberek előtt, vagy inkább zárkózott típus vagy?
Igazából ez változó. Az esetek többségében nagyon nehezen nyílik meg, de vannak olyan emberek, akik előtt könnyen. Bár ilyenből elég kevés van.
8. Volt már olyan, hogy megirigyelted mások alapötleteit?
Nem. Egyszerűen csak felnéztem rájuk, amiért kitaláltak egy brutálisan jó alaptörténetet.
9. Melyik süteményt szereted a legjobban?
Jó kérdés. Talán a muffint, bár nem vagyok nagy süti evő.
10. Miből áll a napod?
Felébredek, kikelek az ágyból, fürdök és hajat mosok, felöltözök, megnézem az fb-met, twitteremet stb, sorozatot nézek, barátokkal vagyok, és ha jut időm, írok. Bár ez most a munkának köszönhetően változni fog.
11. Örülsz, hogy elkezdtél írni?
Igen, mindenképpen.

11 kérdés:

1. Mit csinálsz szívesen szabadidődben?
2. Gondolkoztál már azon, hogy elkezdj írni egy tőled teljesen távol álló fajtájú blogot?
3. Honnan merítesz ihletet?
4. Ha tehetnéd, hova utaznál el a legszívesebben?
5. Mit szeretsz az írásban?
6. Mi idegesít legjobban egy blogban?
7. Fontosnak tartod a szereplő választást, vagy nem különösebben érdekel?
8. Melyik az az egy szó, amely a legjobban jellemez téged?
9. A történeted tartalmaz olyan eseményeket, amik már veled is megtörténtek?
10. Mi az a tulajdonság, amit szeretsz az emberekben?
11. Magabiztos, vagy visszahúzódó vagy?

Akiknek küldöm:



1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon nagyon szépen köszönöm a díjat, amint tudom kiteszem! <3

    x Ever

    VálaszTörlés