2014. március 10., hétfő

V. Díj

Köszönöm a díjat Csakegylány-nak!♥

Szabályok:
1. Rakd ki, hogy kitől kaptad a díjat!
2. Írj magadról 11 dolgot!
3. Válaszolj 11 kérdésre!
4. Írj 11 kérdést!
5. Küldd tovább öt embernek!

11 dolog magamról:
1. Elképesztő, hogy mennyire feldobott, amikor megláttam, hogy az egyik kedvenc blogom írójától kaptam díjat.
2. Szerintem le fogok betegedni, mert ramatyul érzem magam.
3. Annyi mindent kéne csinálnom/tanulnom holnapra, hogy inkább semminek nem állok neki.
4. Szombaton végre megtudtam venni kedvenc írónőm új könyvét, amit már ki is olvastam.
5. Utálok suliba járni.
6. Két hónap múlva ilyenkor már hazafelé tartok Londonból ( :( ).
7. Kávéfüggő vagyok (bár megeshet, hogy már említettem).
8. A konyhai tudományom palacsinta sütésig és rántotta készítésig terjed, itt megakad.
9. Drága barátnőm múlthét óta nincs suliban, és kezdi értelmét veszteni az életem nélküle.
10. Nekiálltam újra elolvasni a Bábelt, ha jól számolom, akkor nagyjából ötödik alkalommal.
11. Ha unatkozom órán, akkor fejben elkezdem tervezgetni a történeteim folytatását, de mire hazaérek, általában el is felejtem, hogy mit ötleteltem. 

11 válasz a kérdésekre:
1. Hogy vezetek le a stresszt? 
Csapkodok, földhöz vágok valamit, és nagyon rossz és káros szokás, de elszívok egy cigit, vagy többet, stressz függő.
2. Milyen fajta könyveket olvasol szívesen?
Mindent, ami tetszik.
3. Mi számodra a legfontosabb az életben?
A barátaim, még akkor is, ha néha nagyon rossz barát tudok.
4. Hogy képzeled el magad 15 év múlva?
Be kell vallanom, fogalmam sincs. Azt sem tudom, hogy mit fogok csinálni két hét múlva, vagy akár holnap. El akarom költözni, ebből az országból, de legalább ebből a városból, ebben biztos vagyok. De ezen kívül semmi konkrét, tényleg, még csak halvány elképzelésem sincs, hogy mit akarok csinálni.
5. Mi az a 3 dolog, amit a legszívesebben megváltoztatnál magadban?
A kinézetem, a személyiségem. Meg úgy az egész életem.
6. Szerinted egy ember lehet magával teljesen elégedett?
Csak a saját nevemben tudok beszélni, én pedig úgy gondolom, hogy teljesen soha nem elégedsz meg magaddal. Aztán megeshet, hogy csak velem van a gond.
7. Mennyire érdekel mások véleménye?
Sajnos nagyon is.
8. Mi a legnagyobb félelmed?
Hogy soha nem leszek elég jó. Gondolok itt barátságokra, szerelmekre, munkákra...
9. Milyen voltál kisgyerekként?
Fiús. Nagyon, nagyon fiús. Mindemellett pedig hihetetlenül rossz, és elképzelhetetlenül béna. Az utóbbiak mára se változtak sokat.
10. Milyen stílus áll hozzád a legközelebb?
Nincs kimondott. Ha lehet így mondani, mindenevő vagyok.
11. Mit vársz most a legjobban?
Hogy elvégezzem a Közgázt, aztán eltűnhessek itthonról, a lehető legmesszebbre.

11 kérdés:
-

Akiknek küldöm:
-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése