2014. március 6., csütörtök

IV. Díj

Hi, Babes!:)
Megkaptam a negyedik díjamat is, ezúttal Esther-től. :)xx

Köszönöm Esther-nek!♥
Szabályok:
- Írj 11 dolgot magadról
- Válaszolj 11 kérdésre
- Írj 11 kérdést
- Küldd tovább 11 embernek

11 dolog magamról:
1. Nagyon szeretem Lea Michele új albumát.
2. Az említett albumot tegnap óta szerintem már vagy tízszer meghallgattam.
3. A változatosság kedvéért most is éppen az hallgatom.
4. Kedvenc színem a piros és a fekete.
5. Hétfő óta nem bírom rávenni magam, hogy megnézzem az Eredet-et, pedig imádom Leonardot, és kíváncsi is vagyok a filmre.
6. Hiányoznak a legjobb barátnőim.
7. Jelenleg a  Vigyázz rám, angyal című könyvet olvasom.
8. Az egyetlen, amit szeretek a tesiben, az a talajtorna.
9. Nagyon makacs tudok lenni, és hamar fellehet húzni apró dolgokkal is.
10. Harmadik óta szemüveges vagyok.
11. Utálok magamról beszélni.

11 válasz a kérdésekre:
1. Miért kezdtél blogolni?
Barátnőmmel együtt csak úgy kipattant a fejünkből egy ötlet, miközben Pesten ültünk várva a Szent Johanna Gimi 8. részének dedikálására. Aztán egy hónappal utána közzétettük az első - igazán pocsék - fejezetet. Majd megszerettem az írást, és elkezdtem saját magam írni, egyedül.
2. Hány blogod van?
Kettő.
3. Ki az egyes blogjaid közül a kedvenc általad megformált karakter?
Hm, nehéz kérdés, mert egy idő után szinte az összes karakter a szívemhez nő, de ha választanom kell, akkor a második történetemből megismert Matt-et választom.
4. Használsz helyesírás ellenőrzőt? 
Nem, nem igazán. Inkább többször átnézem, de lehet, hogy még így is akad benne pár elírt szó, amire nem figyeltem eléggé.
5. Szeretsz olvasni? Ha igen, akkor melyik a kedvenc könyved?
Imádok olvasni. Kedvencek... ezzel a kérdéssel mindig megfognak. Szent Johanna Gimi kötetek, Gyönyörű Sorscsapás, Veszedelmes Sorscsapás, Szürke Ötven Árnyalata trilógia, Szerelmem egy angyal, Vigyázz rám, angyal. Ezek, amiket képes vagyok többször elolvasni egymás után, de ezekből tényleg nem tudnék választani egy kiemelkedőt sem.
6. Milyen közösségi oldalakra vagy regisztrálva?
Twitter, Tumblr, We♥It, Facebook, Instagram.
7. Mi a kedvenc állatod?
Talán a kutyák, de nem vagyok az a nagy állatbarát típus.
8. Hogy hívják a legjobb barátod/barátnőd?
Martin, Zsófi, illetve Vancsi, de vele most éppen nem tudom mi a helyzet, mert megsértődött rám.
9. Van testvéred?
Igen, rendelkezek egy 11 éves öccsel. Rémálom.
10. Mondj magadról 3 rossz tulajdonságot?
Oh, csak hármat? Nos, akkor válogassunk... pesszimista vagyok, nincs önbizalmam, türelmetlen vagyok.
11. Elégedett vagy magaddal?
Nem. Soha nem is voltam. A megjelenésemben, az írásomban, akármimben találok kivetni valót.

11 kérdés:
-

Akiknek küldöm:
-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése